Glenn de Roo

Glenn de Roo is een van de meest talentvolle Nederlandse  gitaristen van dit moment. Hij begon zijn muzikale carrière op het conservatorium in Tilburg (Academy for Music and Performing Arts) Marlon Titre, die zelf als jong gitarist nog bij Stichting Alhambra heeft opgetreden. Als gitarist zowel als componist Inmiddels behoort Marlon Titre internationaal tot de absolute top.

23 maart 2025

Doopsgezinde kerk, Alkmaar
15:00 – 17:00 uur
Glenn de Roo

Beleef de magie van Klassieke gitaar!

Na twee succesvolle jaren in Tilburg vervolgde Glenn de Roo zijn studies op het Conservatori Superior de Música de les Illes Balears in Palma de Mallorca. Hij studeerde daar bij Pedro Mateo Gonzalez en Carlo Marchione (twee absolute grootheden in de gitaar- én muziekwereld)

Glenn heeft inmiddels een drukke concertpraktijk en geeft wekelijks concerten. Daarnaast geeft hij ook gitaarlessen in zijn eigen lespraktijk in Veldhoven

play